آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 3
  • بازدید دیروز : 1
  • بازدید کل : 7918

محصول طلایی دوره 6ماهه وبرنامه رژیمی لاغری در15روز وآشنایی با انواع دستگاه و...


محصول طلایی دوره 6ماهه وبرنامه رژیمی لاغری در15روز وآشنایی با انواع دستگاه و...

درخواست برنامه 

(برنامه بدنسازی مبتدی رو به بالا برنامه غذایی)

به صورت حرفه ای فرا بگیرید 

 

تیم متخصصfit A

 

با برنامه ریزی عالی و براساس تجربه ای که طی سال هافعالیت و نتیجه حرفه ای که به دست آورده توانسته گام جدید و فوق العاده موثری را طراحی و پیاده سازی کند تا شما دوستان گرامی بتوانید با بهره مندی از این گام ها تجربه نو و دگرگونی را در ورزش بدنسازی ودوره چربی سوزی نا خواسته بدست آورید.

 

از کجا این برنامه بدنسازی را شروع کنیم؟

 

قبل از اینکه خواهان شروع برنامه بدنسازی که در ادامه اشاره خواهیم کرد باشید،سه ضلع مهم بدنسازی را با هم مرور می کنیم :

 

  • تمرین
  • تغذیه
  • استراحت

 

اگر هر کدام از این سه مورد به درستی انجام نشود رسیدن به اهداف شما که همان خوش اندامی است دست نیافتنی خواهد شد،حال به سراغ اصل مطلب می رویم:یک برنامه تمرین عالی و لاغری یا تراکم حجم با تفکیک عضلانی برای سطح مبتدی به بالا به شما ورزشکاران عزیز تقدیم می کنیم ،این برنامه بدنسازی برای افرادی است که میخواهند در طول 6ماهه طلایی به هدف خود تحقق بخشند.

 

برنامه تمرینی ورژیم غذایی برای سلامتی و فرم جذاب اندامی به روش طلایی و استاندارد بستگی دارد با دریافت برنامه بدنسازی علاوه بر برنامه تمرینی فایل آموزش حرکات و پشتیبانی انلاین نیز دریافت خواهید کرد.

 

ممکن است از خودتان بپرسید برای دریافت برنامه تمرینی فوق العاده بدنسازی چرا باید هزینه داد،امروزه من میتوانم به راحتی با جستجوی در اینترنت هزاران برنامه تمرینی بدنسازی را انتخاب کنم

 

اجازه دهید پرسشی کنم:

 

اگر شما بخواهید موتور لباس شویی خود را به سرویس ببرید به یک شرکت گارانتی معتبر میروید یا از یک سرویس کار محلی کمک می گیرید ؟

 

تفاوت یک برنامه بدنسازی اصولی و متعادل با گارانتی و ضمانت با یک برنامه عادی که در عرض چند دقیقه نوشته میشود در همین مثال نهفته است،بدن شما نیازمند مراقبت و توجه است با برنامه بدنسازی دوره طلایی شما متناسب با شرایط خود با حفظ اصول علمی وبا تکیه بر تجربه اساتید fitAیک برنامه بدنسازی و رژیمی و..حرفه ای دریافت خواهید کرد.

 

اکثر مربیان بدنسازی دقیقا همین برنامه عادی را که عرض چند دقیقه برای ورزشکاران خود مینویسند 300.000تومان تا 1.000.000تومان دریافت می کنند ولی شما با پرداخت هزینه خیلی پایین تر (یک برنامه تمرین ورزشی طلایی +رژیم غذایی متعادل+برنامه مکمل استاندارد و...)دریافت می کنید.

قبل از شروع برنامه تمرینی این مساله را توجه کنید که قرار نیست برای رسیدن به یک بدن ایده آل از صبح تا شب در باشگاه باشید ،پس در این برنامه هفتگی زمان استراخت و... برای شما دوستان تدارک دیده شده است.

 

 

شنبه تا پایان هفته کدام حرکات از مفصل بدنسازی را انجام می دهیم در انتها دوره و چگونه و چرا:

  • استراحت : بین جلسات تمرین باید بطور کامل استراحت کرده
    شدت: هر تمرینی که انجام میدهید باید با شدت و قدرت بالا باشد
    کشش : برای انجام تمرینات آموزش باید قبل از تمرین درحین تمرین انجام شود.
    تمرینات هوازی و تنفسی : به نسبت مناسبی آن ها را انجام دهید.
    برنامه رژیم غذایی : یک برنامه کامل تغذیه برای مدت زمان آموزش بدنسازی داشته باشید.
    ساختن عضله ی پشت بازو در آموزش بدنسازی:
    برای اضافه کردن عضلات جاهایی از بدن که دیر رشد میکنند باید روی آن ها تمرکز شود و برای ایجاد شدن عضله ی پشت بازو به برنامه ی جدید و متفاوت از سایر تمارین داشته باشید تا با حرکات جدید عضلات تقسیم شوند و کلید اصلی رشد و سوخت و ساز بدن باشد.
  • در این بخش اما می پردازیم به فوانینی مربوط به این رشته ورزشی و اصولی که باید حتما شما به عنوان یک ورزشکار انها را رعایت نمایید تا بتوانید در این رشته سنگین به موفقیت قابل قبولی برسید.
  • اصول و قواعد بدنسازی
    برای بالابردن حجم عضلات عضلات بدنی باید رکات را طبق اصول و قواعد پایه یاد بگیرید . بعد از یادگیری در آموزش در مدتی که عضله پیدا کردید میتوانید حرکات خاص انجام دهید و از حرکات تک عضله ای به جای حرکات اصلی استفاده کنیدو
    برای حجیم کردن عضلات باید حرکات اصلی را انجام دهید و طی تمرینات سنگین بدنسازی میتوانید فیزیک بدنی را تحریک به

رشد کنید تا بزرگتر شود.

 

  • برای رشد بازوها نیازمند ترکیبی از حرکات اصلی که درحین انجام بیش از یک عضله را درگیر میکند . حرکات اصلی که در این ورزش فراگرفته میشود کلید بزرگ شدن عضلات به سایز و اندازه ی دلخواه بوده . و هرگز نباید روی حرکاتی که بصورت مجزا به رشد عضلات میرسد تمرکز کرده و باید باز به حرکات قبل و اصلی بصورت تمرینی برگردید تا به اندازه ی کافی حجم بدنی را کسب کنید.
    اگر سایز عضلات را میخواهید باید حرکات اصلی و پایه را تمرین کنید مانند اسکوات پا، پرس سینه یا پارویی و … که با استفاده کردن از وزنه های سنگین با شدت در حین آموزش بدنسازی بوجود می آیند.

 

  • برای انجام یک وزنه در حین انجام با حرکات اصلی باید وزنه های سنگین بزنید همینطور حرکات بدن فرم اصلی خود را حفظ کنند که یک نوع هسته اصلی برای عضله سازی محسوب میشود.
  • ورزشکاری که در بدنسازی پرس سینه انجام میدهد باید روی قدرتش تمرکز کند تا اینکه به سوزش عضلاتش تا بتواند مشکل قوی شدن قدرت بدنی را کسب کند.
  • با انجام این تمرین که سه گروه از عضلات بدن را در برمیگیرد و سوخت و ساز بدن را بالا میبرد که با انفجار کردن عضلات بدن افزایش عضلات بدن را شامل شده.

 

  • حرکاتی که برای پاها انجام میشود اسکوات نام دارند که یکی از اصلی ترین تمرینات عضله پایینی بوده که تاکید زیادی برای انجام آن وجود دارد.

 

  • حرکت اسکوات : با پایین رفتن یک دم عمیق و بین تکرار حرکت بعدی ۲ دم انجام شده که این حرکات شما را راغب کرده که رشد عضلات را بیشتر کرده .
  • حرکت ددلیفت:
  • این حرکت برای عضلات پشت پا بوده که پا باید صاف باشد و دیگر قسمت های بدن را درگیر حرکت کرده . و سر با بالتنه بدن در یک خط قرار گیرند و در همان راستا باشندو و حرکت را تا پایین میانه قلم پا انجام داد که انجام این حرکت در تکرار عالی بوده.
  • گروه دیگر عضلات پشت یا زیر بغل :
  • عضله ی زیر بغل یکی از عضلات بزرگ بدن بوده بعد از پاها ، که یکی از عضلات بزرگ بالاتنه محسوب شده که از تک دمبل خم استفاده میکنند ولی اکثر بدنسازان از حرکت تی بار استفاده میکنند و در حین آموزش بدنسازی حرکت دمبل خم را کمتر انجام میدهند.
  • حرکت تی بار:
  • برای یادگیری حرکت تی بار در اموزش باید یک سمت هالتر را بیشتر کشیده و در یک مسیر مشخص و سمت دیگر به زمین وصل باشد و میله را با یک دست بالا ببرید .
  • رفع کردن مشکلات تمرینات سنتی در آموزش بدنسازی:
  • سالهای زیادی ست که برای حرکات عضلات و مفصلی از حرکات چندمرحله ای در آموزش استفاده میشود که یکی از رازهای پشت بازو به حساب امده اما باید گفته شود که این حرکات فرمول ساده و جزئی به شمار می آیند .
  • حرکات پارالل و پرس سینه با دست جمع حجم خوبی به بازوها و رشد دادن ان ها را سریع تر کرده . برای رشد کردن سر بلند پشت بازو که به ناحیه ی پشت بازو نیمه ی آن شامل شده و با حرکات چند مفصلی میتوانید با پرورش دادن سینه و سرشانه همزمان پشت بازو ها را هم رشد داده و ان ها را درگیر حرکت کرد.
  • تمرین اضافه روی یک عضله یا ناحیه:
  • پشت بازوها در تمرینات سینه و سرشانه فشار سنگینی را تحمل میکنند همینطور روی مفصل آرنج و باید با تمرین متعادل روی بخش بلن پشت بازو تمرکز کرده و فشار یکسانی را روی پشت بازوها قرار داد و با تغییر دادن زاویه های حرکتی که انتخاب میشود در حین آموزش بدنسازی باید آرنج را از ایجاد فشار بکاهید.
  • اگر در بدنسازی هفته ای ۲ بار حرکات پرسی را انجام دهید که شامل تمرین سینه و سرشانه بوده که پشت بازوها را نیز شرکت داده که برای بازدهی بهتر در دو جلسه یکبار بعد از اتمام تمرینات پشت بازو را به طور مستقیم انجام داده .
    همینطور با حرکات سنگین و تکرار اجرا کرده که به پشت بازو کمک کرده و اگر با حرکات پرسی و تکرار کمتر تمرکز کنید و که این تکرار در حرکت به رشد و تحریک پشت بازو کمک کرده چون به این حرکت عادت نداشته و باعث رشد شده.

 

 

 

 

 

 

حرکت پشت بازو دمبل خوابیده :
این حرکت روی عضله ی پشت بازو بوده و دمبل را به جای اینکه روی پیشانی ببرید از پشت سر به پایین برده میشود و با نزدیک نگه داشتن آرنج ها به طرف سر، حرکت وسیع تر شده و میتوانید به حرکات کششی در بدنسازی بپردازید.
* وقتی که در حین بدنسازی هستنید به سرعت حرکات را قدرتی نکنید و به سراغ وزنه های سنگین نرفته و با هر تکرار باید یک مکث کوتاهی انجام داد تا شدت تمرینات بیشتر شود و نیازی به وزنه ی سنگین نداشته باشید.
تمرین پشت بازو با سیمکش در آموزش بدنسازی:
با این حرکت میتوانید پشت بازوها را سرعت جریان خون را افزایش داده و به سمت پشت بازوها و به گرم کردن آرنج ها کمک کرده و حرکات را آهسته و خوش فرم اجرا کرده و حرکات کششی و منقبضی را تاکید کرده و بتوانید آرنج ها را برای تمرینات آماده کرده و به خوبی گرم شوند.
تمرین پشت بازو با طناب از پشت سر:
حرکت طناب زنی به طور ایستاده انجام داده و همینطور دستگیره را به قرقره پایینی و بالایی وصل کرده و با دست از پشت سر گرفته و و بالاتنه را حدود ۴۵ درجه به جلو تمایل داده و تمرکز را روی بخش کششی بدن داده و حرکت را انجام دهید و به میزان وزنه توجه نکنید و روی تمرین عضلات توجه کرده و با عوض کردن عضلات هر نوبت با تغییر دادن زاویه به بازو حس متفاوتی بدید.

  • تمرین پشت بازو با دمبل روی سینه :
  • روی میز انجام داد و بالای سینه با تکیه دادن به میز جلویی اجرا شده و آرنج ها به سمت سقف باشند و با این حرکات روی بخش اصلی پشت بازوها فشار آورده . و بازو ۳ سر داشته که با حرکات مربوطه هر سر درگیر حرکت شده و با تغییر زوایا در آموزش و با پایین و بالا بردن دمبل و عقب نگه داشتن آرنج ها به پشت سر فشار نیامده و تاثیر روی بازوها داشته.
  • برای افزایش دادن شدت تمرینات آموزش بدنسازی تعداد تکرار تمرکز را روی بخش پایین تنه کرده و بدون صاف کردن آرنج ها به کنترل و توانایی کامل برسید.
  • پارالل با دستگاه در آموزش بدنسازی:
  • با پایان زمان تمرین در آموزش با زدن پارالل عضلات سرشانه و سینه عضلات را درگیر کنید و وزنه ی انتخابی باید ۱۰ تا ۱۶ بار تکرار شود و بعد از یک استراحت کوتاه به ۳۵ برسد.
  • برای تکرار حرکات از وزنه های سنگین پرهیز کرده و با یک مکث کوتاه در حین آموزش به بالاتنه و پایین تنه به انقباض بدنی رسید.

 

  •  با دریافت برنامه بدنسازی طلایی و رژیمی به صورت پکیچ کامل با این محصول بی نظیر زمان رسیدن به هدفتان ،حداقل 5برابر سریع تر کنید . 
  • کیفیت برنامه بدنسازی دوره طلایی کاملا تضمین شده است ،درصورتی از برنامه تمرینی و رژیمی غذایی 6ماهه و بالاتر استفاده نمایید.
  •  شما با یک برنامه بدنسازی علمی و دقیق جلوی انواع هزینه هایی بیهوده راخواهید گرفت.

 

(علم عضله سازی:خوش اندام بودن میوه های درختی است که ریشه های آن در برنامه طلایی شما رشد میکند)

 

اگر شما خواهان دست یابی به هدف خود باشید قول نمی دهیم که در عرض 1ماه به نتیجه خود برسید بلکه دریک مسیر درست در عرض 6ماه به این سرانجام خواهید رسید با تضمین!                                                                                                                                                                         

 


 

 

 

 

 

 

 

 

دریافت برنامه رژیم غذایی و بدنسازی fitA برای شما مناسب است اگر:

1) خواهان کاهش وزن ،خشک کردن ویا کاهش چربی خود هستید.

2) خواهان سلامتی و خوش اندامی و فیت بودن هستید.

3) خواهان تراکم حجم ،وزن ویا عضلات خود هستید.

4) محدودیت زمانی برای شما مهم است و شاغلین.

5) شیرجه میزنید به تمرینات استاندارد جهانی و اصولی وحتی خواهان شرکت درمسابقات بین الملی و.. هستید وهدف شما قهرمانی هستش.

(قدرت برنامه بدنسازی fitA،بیشتر از مکمل ها و تزیقات خطرناک و بیهوده است)

توجه:اگر میخواهید بدون هیچ زحمتی ورژیم متعادلی به هدف خود برسید درکمترین زمان این دوره مناسب شما نیست و خودتان رافریب ندهید و دچار داروهای عوارضی در آخر خواهید شد وزیان ازنظر مالی وجانی دارد پس عاقلانه تصمیم بگیرید.

تفاوت برنامه دوره طلایی fitAبا یک برنامه عادی:

 

                                                                        عبارت

برنامه

 عادی

   برنامه

  طلاییfitA

 

تضمین کیفیت و نتیجه دهی 100درصد در پایان دوره

 

  ×

      بله

 

هم گام بودن بین برنامه های تمرینی ورژیمی و...حتی ناکسل کننده

 ×

      بله

 

عدم اجبار به استفاده از مکمل ها زیر نظر بودن پشتیبانی در طول دوره

 ×

      بله

 

داشتن برنامه همراه وبا هدف با نگارش تصاویر و حرکات حرفه ای

  ×

      بله

 

برنامه های انگیزشی با قهرمانان و چهره های مهم و داشتن روحیه کامل قبل تمرینات و...

  ×

      بله

 

حتی بعد از پایان دوره طلایی شما تبدیل به یک مربی شخصی خود میشوید وراز بی پایان بودن جذابیت خود را بدست می آورید ولی اساتید fitAبا طراحی برنامه قهرمانی و آینده دار از شما حمایت خواهد کرد.

 

چه کسانی به من برنامه خواهند داد و نظارت خواهند کرد؟

تیم اساتید fitAکسانی هستند تحصیلات تکمیلی خود را درزمینه های مشاور درمانی ودکترا تخصصی سلامتی و مربیگری حر فه ای خود را در سطح بین المللی بیشتر نظیر استرالیا و فرانسه و...ثبت کرده اند وبا علمی درسطح جهانی و استاندارد برنامه اختصاصی شما را در طول دوره و حتی بعد پایان به پشتیبانی شرکت تحویل خواهند داد وشما توسط پشتیبان ما هدایت خواهان شد.

 

تضمین بازگشت وجه و گارانتی:

 

 

در صورتیکه کسی به تمام راهکار ها و استراتژی هایی که در این فایل آموزش داده‌ام عمل کند و به هدف خود نرسد، کافیست به من اعلام کند تا مبلغی که به بنده پرداخت کرده است را تمام و کمال دودستی به ایشان بازگشت دهم. توجه داشته باشید این تضمینی که برای بازگشت وجه داده‌ام بصورت قانونی جزو “متن معامله” محسوب میشوند و بنده هم طبق قانون قطعاً به آن عمل خواهم کرد. (البته مطمئن باشید کار به این جاها و درخواست بازگشت وجه و این مسائل نمیکشد یعنی در واقع امکان ندارد کار به این جاها بکشد همانطور که تا الان این اتفاق هیچوقت نیفتاده است! چون شما قطعاً از همان روز های اول کم کم در طول دوره به نتیجه خواهید رسید و به فرم دلخواه خواهید رسید، این حرف را طبق تجربه‌ام میگویم و کاملاً هم از حرفم مطمئن هستم!)

 

(فقط همت کنید اندازه یک جو غیرت به فکر سلامتی و عضله سازی خود باشیدو با صرف هزینه یک وعده غذا پرچرب و زیان خود یک عمر به افسوس خوش اندام وفیت بودن پایان دهید.)

 

نکات قابل توجه برای پرداخت و خرید محصول آموزشی:

1- تا زمانیکه مهلت 30درصد تخفیف به پایان نرسیده است، شما میتوانید حتی هزینه تخفیف خورده را هم بصورت قسط بندی شده پرداخت کنید. همانطور که قبل تر اعلام شد هزینه دوره آموزشی با اعمال 30درصد تخفیف 140,000 تومان است. برای راحتی هر چه بیشتر شما عزیزان میتوانید این هزینه را به دو صورت پرداخت کنید:
الف) شما میتوانید ابتدا فقط 70,000 تومان از این مبلغ را پرداخت کنید و سپس یک ماه کامل برای پرداخت 70,000 تومان باقیمانده مهلت بگیرید. برای این کار ابتدا 70,000 تومان را از طریق دکمه افزودن به سبد خرید در صفحه خرید قسطی پرداخت میکنید و سپس از طریق آدرس تلگرام اعلام شده به من پیام میدهید و اعلام میکنید که بصورت قسطی قصد شرکت در دوره طلایی و دریافت آموزشا ت را دارید و مبلغ 70,000 تومان را پرداخت کرده‌اید و درخواست یک ماه مهلت برای واریز 70,000 تومان باقیمانده را دارید، سپس این فرصت به شما داده میشود و بلافاصله در دوره هم ثبتنام میشوید. (وقتی در تلگرام پیام دادید لطفاً حتماً در متن پیغامتان حداقل دو مورد از اطلاعاتی که هنگام پرداخت مبلغ 70,000 تومان در سایت وارد کرده بودید را بصورت دقیق و صحیح بنویسید. یعنی حداقل دو مورد از این اطلاعات: *نام و نام خانوادگی *شماره کارت پرداختی *آدرس ایمیل *شماره تلفن *شماره سفارش *کد رهگیری پرداخت)
ب) در صورتیکه نیازی به قسط بندی این مبلغ ندارید، نیازی نیست در سایت پرداختی انجام دهید. میتوانید از طریق آدرس تلگرام اعلام شده به من پیام بدهید و اعلام کنید که قصد شرکت در دوره آموزشی و دریافت آموزشات را دارید و نیازی هم به قسط بندی هزینه ندارید. به این ترتیب راه پرداختی در اختیار شما قرار داده میشود تا مبلغ 140,000 تومان را یکجا پرداخت کنید و در دوره ثبتنام شویدویا ازطریق پرداخت صفحه اقدام کنید ومبلغ را کامل پرداخت کنید و دوره طلایی را تهیه کنید.

لازم به ذکر است در صورتیکه مهلت اعلام شده برای 30درصد تخفیف به پایان برسد، تمامی این شرایط از بین خواهند رفت و هزینه شرکت در دوره طلایی به جای 140,000 تومان به 200,000 تومان افزایش میابد و این مبلغ قسط بندی هم نخواهد شد و باید بصورت یکجا پرداخت شود. مجدداً تاکید میگردد که مهلت تخفیف پس از پایان به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.(مهلت تخفیف در1400/8/15به پایان میرسد)

2- اگر در فرایند خرید (پرداخت و…) یا هر جای دیگری مشکل یا سوالی برایتان پیش آمد و نیازمند کمک و راهنمایی بودید، از طریق تلگرام پشتیبانی با من ارتباط برقرار کنید و مشکلتان را مطرح کنید. با کمال میل به شما کمک خواهم کرد. همچنین اگر بخاطر مشکل رمز دوم کارتتان قادر به پرداخت در سایت نبودید در این صورت هم باز با از طریق پشتیبانی تلگرامی سایت با من ارتباط برقرار کنید تا طریقه پرداخت دیگری را در اختیار شما قرار دهم که نیاز به رمز دوم کارت نباشد. لازم به ذکر است به منظور راحتی هرچه بیشتر شما عزیزان، به جای استفاده از سیستم وقت گیر تیکتینگ، فقط از تلگرام برای پاسخگویی استفاده میکنیم. زمان پاسخگویی پشتیبانی سایت، از 10 دقیقه تا حداکثر 24 ساعت است. لطفاً تا دریافت پاسخ شکیبا باشید. (هرگونه درخواستی که در مورد یک سفارش پرداخت شده دارید لطفاً حتماً در متن پیغامتان حداقل دو مورد از این اطلاعات را بصورت دقیق و صحیح بنویسید: *نام و نام خانوادگی *شماره کارت پرداختی *آدرس ایمیل *شماره تلفن *شماره سفارش *کد رهگیری پرداخت)

همانطور که بالاتر گفته شد، در صورت نیاز به قسط بندی هزینه و پرداخت 70,000 تومان از طریق سایت روی گزینه افزودن به سبد خرید کلیک کنید. فرایند خرید (پرداخت) از سایت بسیار راحت است و مانند سایر فروشگاه های اینترنتی است و چیز پیچیده یا عجیب غریبی ندارد. با این حال در صورتیکه در امر خرید اینترنتی مبتدی و کار نابلد هستید و در فرایند خرید به مشکل خوردید و بلد نبودید خرید کنید، علاوه بر توضیحاتی که بالاتر در همین صفحه در مورد نحوه پرداخت در سایت ارائه داده شد، در صورتیکه با خواندن تمام این توضیحات باز هم در امر پرداخت در سایت به مشکل برخوردید از طریق تلگرام با اکانت پشتیبانی سایت ارتباط برقرار کنید تا به شما کمک کنم. همچنین اگر بخاطر مشکل رمز دوم کارتتان قادر به پرداخت نبودید در این صورت هم باز از طریق پشتیبانی تلگرامی سایت با من ارتباط برقرار کنید تا طریقه پرداخت دیگری را در اختیار شما قرار دهم که نیاز به رمز دوم کارت نباشد.

((برای خوش اندام شدن لازم نیست به سختی تلاش کنید ، کافیست فقط هوشمندانه عمل کنید ، این همان کاریست که ورزشکاران حرفه ای دنیا انجام میدهند))

 

 

 

 

 

بعد از مطالعه تمام توضیحات این صفحه، در صورتیکه سوالی داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمکی داشتید، از طریق این شماره در تلگرام با من ارتباط برقرار نمایید: 09935880455 ((برای بعضی ها ممکن است به اشتباه پیغام دهد که این شماره تلگرام ندارد. در این صورت میتوانید از یوزرنیم (نام کاربری) تلگرام برای ارتباط استفاده کنید: @fitA_3gam )) در صورت تمایل لطفاً دیدگاه ها و نظرات ارزشمند خود در مورد تجربه استفاده از این محصول را در قسمت “نظرات کاربران” با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

نکات مهم که باید در برنامه بدنسازی بگنجانید:

  • قبل از شروع به اجرای برنامه بدنسازی 10الی 15 دقیقه عضلات خود را گرم کنید.
  • بعد از اتمام تمرین 5دقیقه بدن خود را با حرکات درجا ،تمرکزی وکششی سرد کنید.
  • برای تقویت عضلات شکم خود خارج از برنامه عمل نکنید وچارچوب برنامه را رعایت کنیدبه ترتیب.

چطور اعتماد کنیم:

گفتنی است که سایت fitAزیرنظر:

سایت فورکیا ( https://4kia.ir ) دارای نمادی اعتمادی، نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتالی و دارای مجوز از وزرات ارشاد می باشد. ( مراجعه نمایید به صفحه ی اصلی پایین صفحه و روی نمادها کلیک نمایید )

ضمانت فروش فیلتر بورسی

 

(باتشکر : مدیر سایت fit A)

 

 

 (این دوستان فقط بخش رژیم را رعایت کردن پس شما جای خود را دارید قضاوت با شما...)

 

 

<مشتری عزیزمون اقا شایان که دوره طلایی 6 ماهه مارا استفاده کرده اند>

https://aparat.com/v/EiAdB :چرا باید ورزش کنم با برنامه متعادل


مبلغ واقعی 358,429 تومان    30% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 250,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

تهران سعادت آباد fit A

راز هر رویایی در هر زمانی ! جریان موفقیت بی پایان را فرا بگیرید..

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما