آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 5
  • بازدید دیروز : 1
  • بازدید کل : 8010

کسب درامد 35 میلیونی بدون قید و شرط در استارت مانی


کسب درامد 35 میلیونی بدون قید و شرط در استارت مانی

 

خدا هست...

آیا خواهان این هستی  یکبار برای همیشه پول برای تو کار کنه نه تو برای پول که به آرزوهایت دست یابی؟

100درصد تضمینی و تست شده وعملی 

آیا خواهان این هستی که ؟

 

  1. تنها عرض دو هفته درهای کسب پول به رویت باز شود؟

 

2.تنها در پنج ماه ثروت مورد نظر را بدست آوری؟

 

3.بدون لازم به شغل کسل کننده وطاقت نافرسا و پیچیده ای روزانه چند میلیون تومان بدست آوری؟

 

4.راز ثروتمند شدن در کشور خودت (ایران عزیز) راکشف کنی؟

 

5.فرمولاسیون و راز خاص کسب ثروت های میلیاردی راکشف کنی؟

 

6.تنها در عرض هشت سال ثروتمندترین فرد شهرت باشی؟

 

7.کاملا به صورت حلال و قانونی وشرعی درآمد میلیاردی کسب کنی؟

 

پاسخ کل این سوالات در این محصول آموزشی استارت مانی فوق العاده شگفت انگیز و کم یاب

راه های اسرارآمیز که هیچ ثروتمندی به ما نمی گوید.

رازهای ساده لوحی  که صندوق  های ثروت را به روت باز گشا میکند

کسب درآمد اينترنتی روزی 1/5 میلیون تومان تضمينی و تست شده

 

((آموزش صفر تا صد کسب درآمد اينترنتی بالای 35 ميليون تومان ماهانه، پشتيبانی 24 ساعته 7 روز هفته، حلال شرعی، کاملاً واقعی))

((خواندن این صفحه چند دقیقه وقت شما را میگیرد، ولی زندگی شما و چند نسل بعدتان را تامین میکند. چند دقیقه وقت گذاشتن برای مطالعه این صفحه، بهتر از چند سال جان کندن در گرما و سرما و بدون فایده است. بعد از چند دقیقه مطالعه این صفحه، اگر دوست نداشتید میتوانید خیلی راحت از سایت خارج شوید و به زندگی معمولی خود برگردید. به هر حال با مطالعه این صفحه هیچ ضرری نخواهید کرد، چه بسا بزرگترین شانس زندگی شما و باعث نجات زندگی شما باشد.))

*سایت استارت مانی دارای نماد اعتماد الکترونیک میباشد که میتوانید آن را در فوتر سایت (پایین و انتهای سایت) مشاهده بفرمایید، همچنین سایت استارت مانی زیر نظر  سایت فورکیا ( https://4kia.ir ) دارای نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتالی و دارای مجوز از وزرات ارشاد می باشد. ( مراجعه نمایید به صفحه ی اصلی پایین صفحه و روی نمادها کلیک نمایید )

ضمانت فروش فیلتر بورسی

**توجه** **توجه**
از تاریخ 1400/08/05 تخفیف ویژه برداشته خواهد شد و قیمت این محصول به قیمت اولیه آن یعنی 1,100,000 تومان افزایش خواهد یافت و بعد از آن دیگر به هیچ وجه تخفیف نخواهد خورد. پس این فرصت فوق العاده را از دست ندهید و از آن نهایت استفاده را ببرید. شوخی نیست!! با 75 درصد تخفیف ویژه و قیمت باورنکردنی 275,000 تومان تا آخر عمرتان استقلال مالی و کسب درآمد اینترنتی ثابت داشته باشید. یک خبر بسیار خوب برای شما عزیزان این است که هر کس بخواهد میتواند همین هزینه تخفیف خورده را نیز برای خودش قسط بندی کند. به این صورت که تا زمانیکه هنوز تخفیف پا بر جا هست و مهلتش تمام نشده شما میتوانید فقط 75,000 تومان از این مبلغ را پرداخت کنید از طریق تلگرام و بقیه هزینه را در قسط های بعدی پرداخت کنید.
لطفاً این صفحه را تا آخر مطالعه کنید، در ادامه در مورد جزئیات این قسط بندی و تمام تضمین ها و گارانتی های داده شده از جمله تضمین بازگشت وجه در صورت نارضایتی و… توضیحات بیشتری داده شده است. امروز روز تغییر سرنوشت و زندگی شماست…آن را از دست ندهید…

برای موفق شدن لازم نیست به سختی کار کنید ، کافیست فقط هوشمندانه کار کنید ، این همان کاریست که بزرگان انجام میدهند.

*نکته مهم*
لطفاً قبل از اینکه هرگونه پیغامی به من در پشتیبانی بدهید و سوالی بپرسید ابتدا تمام توضیحات موجود در این صفحه را با دقت مطالعه کنید. چون اکثر سوالاتی که شما عزیزان از من در پشتیبانی میپرسید سوالاتی هستند که در همین صفحه پاسخ داده شده اند و این موضوع باعث میشود پاسخگویی به افرادی که مشکلات دیگری دارند کند شود. در صورتیکه پاسخ خود را در هیچ قسمتی از سایت پیدا نکردید بنده در پشتیبانی تلگرامی سایت با کمال میل آماده پاسخگویی و کمک به شما عزیزان هستم.

بعد از مطالعه تمام توضیحات این صفحه، در صورتیکه سوالی داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمکی داشتید، از طریق این شماره در تلگرام با من ارتباط برقرار نمایید: 09935880455
((برای بعضی ها ممکن است به اشتباه پیغام دهد که این شماره تلگرام ندارد. در این صورت میتوانید از یوزرنیم (نام کاربری) تلگرام برای ارتباط استفاده کنید: @3gam_fitA ))

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت تمام شما عزیزان

از ذکر سخنان اضافی و بیهوده پرهیز میکنم و با اجازه شما بزرگواران بدون اطلاف وقت شما و بدون مقدمه چینی به اصل مطلب میپردازم. فقط لطفاً حتماً تا انتها بطور کامل مطالعه بفرمایید چون در غیر اینصورت آن کسی که ضرر میکند قطعاً شما خواهید بود نه من:

اینجانب دانشجوی مرد مقطع کارشناسی  رشته فیزیک ، در حال کسب درآمد اینترنتی از طریق یک روش عالی و آسان هستم. این کار ماهانه 45-35 میلیون تومان برای من درآمد داشته است. در صورتیکه طبق حرف های من عمل کنید قطعاً شما هم میتوانید به راحتی با این کار به این درآمد برسید. همه افراد به راحتی میتوانند این کار را داشته باشند و اصلاً کار سختی نیست. هیچ ربطی به سطح تحصیلات یا سن و سال و… افراد هم ندارد و هر کسی با هر سطح تحصیلات و هر سن و سال و هر جنسیتی میتواند این کار را انجام دهد و کسب درآمد کند. کافیست فقط سواد معمولی مانند عموم مردم داشته باشد. زمانی که برای انجام این کار باید صرف کنید در چند روز اول چند ساعت در روز است ولی بعد از چند روز و پس از انجام دادن کار های اصلی و فراهم کردن پیش نیاز ها، نهایتاً یک ساعت در روز است که البته اگر طبق توصیه من عمل کنید حتی میتوانید همین یک ساعت را هم به 5 الی 10 دقیقه در روز کاهش دهید. حجم اینترنتی هم که مصرف میکند در حد نت مورد نیاز برای وبگردی است و بسیار کم و عادی است. برای انجام دادن هم میتوانید از گوشی استفاده کنید و هم از کامپیوتر، با هر دو میتوانید به راحتی انجام دهید و فرقی نمیکند. همچنین این کار کاملاً حلال و قانونی است. لازم به ذکر است که در صورت اجرایی شدن “طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی” هیچ لطمه‌ای به این کار وارد نمیشود زیرا این کار کاملاً داخلی است و تماماً در داخل کشور خودمان انجام میشود و به هیچ چیز خارجی نیازی ندارد. در ادامه برای توضیحات بیشتر با من همراه باشید.

دوستان لازم به ذکر است که من آدم شناخته شده‌ای نیستم و یک فرد عادی هستم و قصد و هدفم هم به هیچ وجه شبیه این دکتر مهندس های قلابی نیست که لقب ها و مدارک قلمبه سلمبه به خود میچسبانند و شاید با بعضی از آنها هم در سطح اینترنت آشنا شده باشید که برای وجهه کار فوکول کراوات میکنند و سخنان انگیزشی میزنند و کار های معمول اینترنتی به افراد معرفی میکنند. من از سال 96 تا کنون در حال کسب درآمد از این روش هستم و شخصاً نحوه کسب درآمد از این روش را به شما یاد خواهم داد.

بنده قصد دارم این روش را به هر کسی که بخواهد با دریافت هزینه‌اش یاد بدهم. هدفم از این کار نیز کسب درآمد بیشتر است. میخواهم علاوه بر درآمدی که از خود این روش دارم، با یاد دادن آن به دیگران نیز کسب درآمد کنم. اگر دانش با ارزشی در مغزم دارم چرا در ازای دریافت مبلغی مناسب آن را به دیگران یاد ندهم؟؟ همچنین دوست دارم به افراد شایسته‌ای که قدر این فرصتی که به آنها داده شده است را میدانند کمک کنم تا به درآمد بسیار خوبی دست پیدا کنند. به هر حال خیلی واضح است که پرداخت این مبلغ برای یاد گرفتن روش کسب درآمدی که ماهانه 45-35 میلیون تومان برای شما درآمد دارد کار بسیار عاقلانه‌ای است و از دست رفتن این فرصت محدود برای هرکس قطعاً گران و پشیمان کننده تمام خواهد شد. کاری که با آن میتوانید در هر جا و هر مکان درآمد داشته باشید و حتی زمانیکه در حال تفریح یا خواب و… هستید و اصلاً کاری انجام نمیدهید نیز برای شما پول درمیاورد. خودتان رئیس خودتان هستید و هر طور دلتان بخواهد فعالیت میکنید. قطعاً پرداخت این مبلغ برای یاد گرفتن چنین روشی خیلی بهتر از این است که این مبلغ را صرف خرید مثلاً یک دمپایی بکنید!

 

البته دوستان طبیعتاً بنده تنها کسی نیستم که در کشور در حال کسب درآمد از این روش است. افراد دیگری هم هستند که در این زمینه فعالیت میکنند و درآمد بسیار خوبی هم دارند ، ولی به جرئت میتوانم بگویم که بنده یکی از موفقیت ترین آنها بوده و هستم و بسیاری از سایر افراد فعال در این زمینه در بسیاری از موارد از من تقلید کرده‌اند. حتی مدارک این موضوع را نیز در حین آموزش میتوانم به شما نشان دهم. و مهمتر از همه اینکه کسانی که در حال کسب درآمد از این روش هستند هیچوقت در مورد آن صحبتی نمیکنند چون معمولاً ذات انسان اینطور است که وقتی چیز با ارزشی پیدا میکند دوست ندارد آن را با دیگران تقسیم کند. و قطعاً الان هیچکدام از آنها هم از این موضوع خوشش نمیاید که من قصد دارم این روش را به دیگران هم یاد بدهم (: ولی خب به هر حال من هدفم از این کار را بالاتر توضیح دادم …
و اینکه دوستان پتانسیل کسب درآمد در این کار آنقدر بالا هست که حتی اگر افراد بیشتری هم وارد این کار بشوند و به قولی دست در این کار زیاد هم بشود باز هم ضربه‌ای نخواهد خورد و همیشه پر درآمد خواهد بود چون بسیار گسترده هست.

عکس ها و ویدیو های زیر را من از داشبورد های تسویه حساب های خود (برداشت وجه ها) تهیه کرده‌ام که درآمد من از این کار در مقاطع زمانی مختلف را نشان میدهند:

* ( آن قسمت های سانسور شده بعد از عبارت “از طرف” در عکس ها، برای جلوگیری از سو استفاده های احتمالی سانسور شده‌اند.)

* ( در عکس ها، در بعضی از برداشتی هایی که مبلغشان بالاتر از سقف مجاز کارت به کارت است، مشاهده میشود که در ستون “نوع درخواست” انتقال کارت به کارت درج شده است. دوستان این موضوع دو دلیل دارد: یک دلیل اینکه در دوران کرونا در خیلی از مواقع بانک ها سقف مجاز انتقال کارت به کارت را افزایش میدادند. و دلیل دیگر اینکه در پنلی که بنده درخواست واریز خود را ثبت میکنم، میتوان انتخاب کرد که واریز بصورت کارت به کارت انجام شود یا پایا. این انتخاب بصورت پیشفرض سیستمی بر روی گزینه کارت به کارت ست هست و اگر درخواست واریز پایا داشته باشیم باید آن را تغییر دهیم و روی پایا بگذاریم. گاهی اوقات بنده به آن توجه نمیکردم و بعنوان مثال مبلغ 6,300,000 تومان را بدون تغییر دادن نوع درخواست ثبت میکردم و گزینه مورد نظر بر روی کارت به کارت باقی میماند. (واحد پولی مرجع موردنظر تومان است.) در این حالت مبلغ موردنظر چون از سقف مجاز کارت به کارت بالاتر بود، واریز بصورت پایا انجام میشد ولی در تاریخچه درخواست های برداشتی، در ستون “نوع درخواست” عبارت کارت به کارت درج میشد چون آن را تغییر نداده بودم. توضیح دادن این موضوع را برای رفع هرگونه شک و ابهام ضروری دیدم.)


* (از برداشتی های نشان داده شده در عکس های زیر فیلم هم موجود میباشد که بخاطر یک سری محدودیت ها اینجا قرار داده نشده است. اگر خواستید برای اطمینان فیلم مربوطه را هم ببینید میتوانید در تلگرام پیام بدهید و درخواست کنید تا خدمت شما ارسال شود.) *

* (در صورتیکه با گوشی وارد سایت شده‌اید و عکس ها برای شما کوچک هستند و امکان زوم در صفحه وجود ندارد و نمیتوانید به درستی جزئیات عکس ها را مشاهده کنید، کافیست چرخش صفحه گوشی خود را فعال کنید و گوشی خود را بصورت افقی بگیرید تا عکس ها در سایز بزرگتر به شما نشان داده شوند و یا اینکه عکس ها را دانلود کنید. به این ترتیب به راحتی قادر به دیدن جزئیات عکس ها هستید.)


 

 

در پایین هم یک ویدیو از درگاه پرداختم در کار موردنظر قرار میدهم که تراکنش های انجام شده در فروردین و اردیبهشت 1400 را نشان میدهد که البته همانطور که میبینید من اردیبهشت را به دلیل یک سری مشغله های دیگر تا میانه های ماه فعالیت کردم، حتی فروردین را هم همینطور سرسری گذراندم وگرنه درآمدم میتوانست چندین برابر باشد. ویدیو را در پایین میتوانید مشاهده بفرمایید.

https://imgurl.ir/uploads/s43007__1.mp4:برای تماشا کلیک کنید.

عزیزان ذکر چند نکته را ضروری میدانم:

 

1- آموزشات بصورت فایل های ویدیویی و PDF تقدیم میشود.

2- از زمان دریافت آموزشات، به مدت یک ماه از پشتیبانی کامل برخوردار خواهید بود و هرگونه سوالی برای شما پیش بیاید و نیاز به کمک داشته باشید بنده با کمال میل به شما کمک خواهم کرد. البته نحوه انجام کار های مورد نیاز آنقدر مشخص هستند که به ندرت پیش می‌آید سوال خاصی برایتان پیش بیاید.

3- غیر از این مبلغی که برای دریافت آموزشات پرداخت میکنید، برای انجام دادن خود روش موردنظر و کسب درآمد از طریق آن، به سرمایه اولیه حدود 600 هزار تومان نیاز دارید. که البته برای آن دیگر عجله‌ای نیست و شما میتوانید تا هنوز تخفیف وجود دارد و برداشته نشده است از این تخفیف و فرصت عالی استفاده کنید و آموزشات را خریداری کنید و سپس با خیال راحت هر موقع این سرمایه اولیه را داشتید شروع به کار کنید. این بهترین تصمیم است. باز هم تکرار و تاکیید میکنم که این هزینه ها به هر حال ارزشش را دارد چون شما تا آخر عمرتان صد ها و هزاران برابر این هزینه ها را با این کار کسب خواهید کرد. این روز ها با این مبالغ به زور میتوانید یک شلوار درجه چندم و بی کیفیت بخرید! پس فکر میکنم ارزشش را داشته باشد که این مبالغ را برای یک هدف بزرگتر و پایدار تر که باعث پیشرفت زندگی شما میشود هزینه کنید. این نکته را هم طبق تجربه چند ساله‌ام متذکر میشوم که هر کسی به شما گفت روش کسب درآمدی سراغ دارد که به هیچ سرمایه اولیه‌ای نیاز ندارد قطعاً یک دروغگوی بزرگ است.

 

 4- برای شروع کار مورد نظر و آغاز کسب درآمد از آن، باید با نحوه کنترل کردن یک سایت آشنایی داشته باشید که البته بسیار بسیار راحت است. این کار را همانطور که بالاتر نیز خدمتتان عرض شد هم میتوانید با گوشی انجام دهید و هم با کامپیوتر. فرقی نمیکند با هر دو راحت است. کنترل پنل آن هم کاملاً به زبان فارسی است و مانند کار کردن با بسیاری از نرم افزار های فارسی زبان است. با این حال، آموزش کار کردن با سایت هم در اختیار شما قرار خواهد گرفت که خیلی هم راحت است و هر کسی میتواند یاد بگیرد حتی کسانی که تا حالا حتی نزدیک به اداره سایت و… هم نبوده‌اند. مثلا خود من هیچی از این مسائل نمیدانستم و خودم که شروع کردم کم کم یاد گرفتم و خیلی هم راحت بود. چون همانطور که گفتم کنترل پنلش کاملاً فارسی است. با این حال، اگر وقت یا حوصله یاد گرفتن آن را نداشتید من میتوانم افراد قابل اعتماد و با سابقه و کاربلدی را به شما معرفی کنم که با دریافت کمترین هزینه ممکن، سایتتان را برای شروع راه بیندازند و اگر خواستید به خودتان هم یاد بدهند. (یاد گیری موارد مهم و اولیه آن کلاً چند دقیقه وقت میخواهد و موارد اضافی آن را هم که به مرور طی چند روز میتوانید یاد بگیرید، بنابراین همان موارد مهم را که یاد بگیرید کافیست و کارتان راه می‌افتد. خلاصه اینکه اصلاً به فکر این موضوع نباشید چون خیلی پیش پا افتاده هست.) همانطور که بالاتر هم گفتم من به شما یاد خواهم داد که چکار کنید که روزانه فقط چند دقیقه وقت برای انجام دادن کل کار هایتان نیاز باشد و همان درآمد یعنی حدود 1/5 میلیون تومان در روز را هم داشته باشید.

6- تضمین بازگشت وجه:

 

کسب درآمد اینترنتی - پرشین فایلز

در صورتیکه کسی به تمام راهکار ها و استراتژی هایی که در این فایل آموزش داده‌ام عمل کند و به درآمد نرسد، کافیست به من اعلام کند تا مبلغی که به بنده پرداخت کرده است را تمام و کمال دودستی به ایشان بازگشت دهم. توجه داشته باشید این تضمینی که برای بازگشت وجه داده‌ام بصورت قانونی جزو “متن معامله” محسوب میشوند و بنده هم طبق قانون قطعاً به آن عمل خواهم کرد. (البته مطمئن باشید کار به این جاها و درخواست بازگشت وجه و این مسائل نمیکشد یعنی در واقع امکان ندارد کار به این جاها بکشد همانطور که تا الان این اتفاق هیچوقت نیفتاده است! چون شما قطعاً از همان روز های اول کسب درآمد خواهید کرد و به درآمد خوبی خواهید رسید، این حرف را طبق تجربه‌ام میگویم و کاملاً هم از حرفم مطمئن هستم!)

نکات قابل توجه برای پرداخت و خرید محصول آموزشی:

1- تا زمانیکه مهلت 75 درصد تخفیف به پایان نرسیده است، شما میتوانید حتی هزینه تخفیف خورده را هم بصورت قسط بندی شده پرداخت کنید. همانطور که قبل تر اعلام شد هزینه دوره آموزشی با اعمال 75 درصد تخفیف 275,000 تومان است. برای راحتی هر چه بیشتر شما عزیزان میتوانید این هزینه را به دو صورت پرداخت کنید:
الف) شما میتوانید ابتدا فقط 75,000 تومان از این مبلغ را پرداخت کنید و سپس یک ماه کامل برای پرداخت 200,000 تومان باقیمانده مهلت بگیرید. برای این کار ابتدا 75,000 تومان را از طریق آدرس تلگرام اعلام شده به من پیام میدهید و اعلام میکنید برای پرداخت که بصورت قسطی قصد شرکت در دوره آموزشی و دریافت آموزشات را دارید و مبلغ 75,000 تومان را پرداخت میکنید و درخواست یک ماه مهلت برای واریز 200,000 تومان باقیمانده را دارید، سپس این فرصت به شما داده میشود و بلافاصله در دوره هم ثبتنام میشوید. (وقتی در تلگرام پیام دادید لطفاً حتماً در متن پیغامتان حداقل دو مورد از اطلاعاتی که هنگام پرداخت مبلغ 75,000 تومان در سایت وارد کرده بودید را بصورت دقیق و صحیح بنویسید. یعنی حداقل دو مورد از این اطلاعات: *نام و نام خانوادگی *شماره کارت پرداختی *آدرس ایمیل *شماره تلفن *شماره سفارش *کد رهگیری پرداخت)
ب) در صورتیکه نیازی به قسط بندی این مبلغ ندارید،بعد از اینکه در سایت پرداختی انجام دادید. میتوانید از طریق آدرس تلگرام اعلام شده به من پیام بدهید و اعلام کنید که قصد شرکت در دوره آموزشی و دریافت آموزشات را دارید و نیازی هم به قسط بندی هزینه ندارید. به این ترتیب مبلغ 275,000 تومان را یکجا پرداخت کرده اید و در دوره ثبتنام شوید.

لازم به ذکر است در صورتیکه مهلت اعلام شده برای 75 درصد تخفیف به پایان برسد، تمامی این شرایط از بین خواهند رفت و هزینه شرکت در دوره به جای 275,000 تومان به 1,100,000 تومان افزایش میابد و این مبلغ قسط بندی هم نخواهد شد و باید بصورت یکجا پرداخت شود. مجدداً تاکید میگردد که مهلت تخفیف پس از پایان به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

2- اگر در فرایند خرید (پرداخت و…) یا هر جای دیگری مشکل یا سوالی برایتان پیش آمد و نیازمند کمک و راهنمایی بودید، از طریق تلگرام پشتیبانی با من ارتباط برقرار کنید و مشکلتان را مطرح کنید. با کمال میل به شما کمک خواهم کرد. همچنین اگر بخاطر مشکل رمز دوم کارتتان قادر به پرداخت در سایت نبودید در این صورت هم باز با از طریق پشتیبانی تلگرامی سایت با من ارتباط برقرار کنید تا طریقه پرداخت دیگری را در اختیار شما قرار دهم که نیاز به رمز دوم کارت نباشد. لازم به ذکر است به منظور راحتی هرچه بیشتر شما عزیزان، به جای استفاده از سیستم وقت گیر تیکتینگ، فقط از تلگرام برای پاسخگویی استفاده میکنیم. زمان پاسخگویی پشتیبانی سایت، از 10 دقیقه تا حداکثر 24 ساعت است. لطفاً تا دریافت پاسخ شکیبا باشید. (هرگونه درخواستی که در مورد یک سفارش پرداخت شده دارید لطفاً حتماً در متن پیغامتان حداقل دو مورد از این اطلاعات را بصورت دقیق و صحیح بنویسید: *نام و نام خانوادگی *شماره کارت پرداختی *آدرس ایمیل *شماره تلفن *شماره سفارش *کد رهگیری پرداخت)

همانطور که بالاتر گفته شد، در صورت نیاز به قسط بندی هزینه نداریدو پرداخت 275,000تومان از طریق سایت روی گزینه “افزودن به سبد خرید” کلیک کنید. فرایند خرید (پرداخت) از سایت بسیار راحت است و مانند سایر فروشگاه های اینترنتی است و چیز پیچیده یا عجیب غریبی ندارد. در صورتیکه با خواندن تمام این توضیحات باز هم در امر پرداخت در سایت به مشکل برخوردید از طریق تلگرام با اکانت پشتیبانی سایت ارتباط برقرار کنید تا به شما کمک کنم. همچنین اگر بخاطر مشکل رمز دوم کارتتان قادر به پرداخت نبودید در این صورت هم باز از طریق پشتیبانی تلگرامی سایت با من ارتباط برقرار کنید تا طریقه پرداخت دیگری را در اختیار شما قرار دهم که نیاز به رمز دوم کارت نباشد.

**توجه** **توجه**
از تاریخ 1400/08/05 تخفیف ویژه برداشته خواهد شد و قیمت این محصول به قیمت اولیه آن یعنی 1,100,000 تومان افزایش خواهد یافت و بعد از آن دیگر به هیچ وجه تخفیف نخواهد خورد. پس این فرصت فوق العاده را از دست ندهید و از آن نهایت استفاده را ببرید. شوخی نیست!! با 75 درصد تخفیف ویژه و قیمت باورنکردنی 275,000 تومان تا آخر عمرتان استقلال مالی و کسب درآمد اینترنتی ثابت داشته باشید. یک خبر بسیار خوب برای شما عزیزان این است که هر کس بخواهد میتواند همین هزینه تخفیف خورده را نیز برای خودش قسط بندی کند. به این صورت که تا زمانیکه هنوز تخفیف پا بر جا هست و مهلتش تمام نشده شما میتوانید فقط 75,000 تومان از این مبلغ را پرداخت کنید از طریق تلگرام و بقیه هزینه را در قسط های بعدی پرداخت کنید.
لطفاً این صفحه را کامل مطالعه کنید، بالاتر در مورد جزئیات این قسط بندی و تمام تضمین ها و گارانتی های داده شده از جمله تضمین بازگشت وجه در صورت نارضایتی و… توضیحات بیشتری داده شده است. به توضیحاتی که بالاتر داده شده مراجعه کنید و حتماً کامل مطالعه کنید. امروز روز تغییر سرنوشت و زندگی شماست…آن را از دست ندهید…

برای موفق شدن لازم نیست به سختی کار کنید ، کافیست فقط هوشمندانه کار کنید ، این همان کاریست که بزرگان انجام میدهند.

*نکته مهم*
لطفاً قبل از اینکه هرگونه پیغامی به من در پشتیبانی بدهید و سوالی بپرسید ابتدا تمام توضیحات موجود در این صفحه را با دقت مطالعه کنید. چون اکثر سوالاتی که شما عزیزان از من در پشتیبانی میپرسید سوالاتی هستند که در همین صفحه پاسخ داده شده‌اند و این موضوع باعث میشود پاسخگویی به افرادی که مشکلات دیگری دارند کند شود. در صورتیکه پاسخ خود را در هیچ قسمتی از سایت پیدا نکردید بنده در پشتیبانی تلگرامی سایت با کمال میل آماده پاسخگویی و کمک به شما عزیزان هستم.

بعد از مطالعه تمام توضیحات این صفحه، در صورتیکه سوالی داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمکی داشتید، از طریق این شماره در تلگرام با من ارتباط برقرار نمایید: 09935880455
((برای بعضی ها ممکن است به اشتباه پیغام دهد که این شماره تلگرام ندارد. در این صورت میتوانید از یوزرنیم (نام کاربری) تلگرام برای ارتباط استفاده کنید: @3gam_fitA ))

در صورت تمایل لطفاً دیدگاه ها و نظرات ارزشمند خود در مورد تجربه استفاده از این محصول را در قسمت “دیدگاه های کاربران” با ما و دیگران به اشتراک بگذارید. 

چطور اعتماد کنیم:

 سایت فورکیا ( https://4kia.ir ) دارای نمادی اعتمادی، نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتالی و دارای مجوز از وزرات ارشاد می باشد. ( مراجعه نمایید به صفحه ی اصلی پایین صفحه و روی نمادها کلیک نمایید )

ضمانت فروش فیلتر بورسی


مبلغ واقعی 1,964,400 تومان    75% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 491,100 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 170

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تهران سعادت آباد fit A

راز هر رویایی در هر زمانی ! جریان موفقیت بی پایان را فرا بگیرید..

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما