آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 2
  • بازدید کل : 7915

0تا100زبان انگلیسی در قالب فیلم با اساتید معروف دنیا (فن آموز)


0تا100زبان انگلیسی در قالب فیلم با اساتید معروف دنیا (فن آموز)

خداهست...

 

اموزش زبان از 0تا100 به صورت حرفه ای با اساتید معروف دنیا:

 

 

 

 

 

 

 

  • مکالمه وگرامر گام اول
  • مکالمه و گرامر گام دوم
  • توضیحات جامع اساتید
  • تدریس های صوتی وشنیداری وکاربرد ان ها درقالب فیلم
  • استفاده از رمزنگاری ها بخصوص ودرقالب داستان برای عدم فراموشی
  • دوره جامع 504واژه
  • دوره جامع 600واژه
  • ازمون های تافل وایلتس وفیلم های مکالمه تخصصصی
  • روش های نحوه مطالعه از صفرتاصدبا گام های طلایی

 

 

  • توضیحات چند بخش برای مثال:

 

 

پکیج فیلم | movie package شامل 65 قسمت از تیکه های فیلم کات شده به منظور یادگیری زبان می باشد. در هر قسمت که نمونه آن را در پایین خواهید دید لغات به صورت مجزا با معنی و تلفظ جدا شده اند و متن فیلم با معنی فارسی قرار داده شده است. فیلم دارای دو زیر نویس همزمان انگلیسی و فارسی است.

هر قسمت پکیج فیلم | movie package یک درس می باشد.
فیلم هم برای تقویت مهارت شنیداری و هم گفتاری ضروری است و میزان یادگیری از فیلم فوق‌العاده است به طوری که تاثیر و ماندگاری آن از هر مطالعه کتاب و آموزشی دیگری مفیدتر است.

نحوه استفاده:

در هر درس ابتدا باید یک بار فیلم را مشاهده کنید میزان فهم تون بدون آمادگی قبلی را بسنجید سپس به سراغ لغات و بعد از آن متن فیلم بروید بعد یادگیری این دو قسمت فیلم را ببینید و چندین بار عقب و جلو بزنید تا کاملا یاد بگیرید. برای تکمیل یادگیری و نکات فیلم توضیحات استاد را در قالب فایل صوتی گوش دهید.

موارد استفاده : برای تمام کسانی که میخوان انگلیسی واقعی رو به طور حرفه ای یاد بگیرن این پکیج بی نظیر است و برای اولین بار است که چنین مجموعه ای ساخته شده است.

 

 

پکیج شنیداری| Listening package شامل هفتاد درس می‌باشد. فایل های صوتی با کیفیت بالا و حجم کم و فایل متن ها با ترجمه روان فارسی هستند. فایل های صوتی با لهجه ناب و بسیار زیبای آمریکن انتخاب شده اند که باعث تقویت مهارت شنیداری شما می شوند. هر درس یک موضوع جذاب و متفاوت را پوشش میدهد.

نحوه استفاده: پیشنهاد می شود از روش ترنسکرایب (transcribe) برای یادگیری لیسنینگ استفاده شود به این صورت که ابتدا فایل ها را گوش می دهید و هر آنچه را که می شنوید می نویسید و باید چنیدن بار گوش دهید تا نهایتاً بفهمید که در فایل صوتی چه واژه ای تلفظ می شود و بعد از این تمرین میتوانید متن را چک کنید و اشتباهات را رفع کنید. توصیه می شود که حتماً از هدفون استفاده شود.
موارد استفاده: این پکیج مخصوص تمام سطح ها و آزمون ها از جمله آیلتس و تافل می باشد.

 

 

روش مطالعه:تمام روش درفایل هستش فقط بعد اتمام دوره کامل خود هر هفته یک روزنامه همشهری به زبان خارجیENمیگیرین وبا کمک برنامه google translateایرادات وتلفظ جامانده ونوشتاری در دوره مورد نظر را پر میکنید وبعد 6ماه از این روش حتی یک هزارم مشکلی در زبان نخواهید داشت.سپاس (باما الکی وقت خود را در اموزشگاه های پر هزینه تلف نکنید)

 

 

چطور اعتماد کنیم:

سایت فورکیا ( https://4kia.ir ) دارای نمادی اعتمادی، نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتالی و دارای مجوز از وزرات ارشاد می باشد. ( مراجعه نمایید به صفحه ی اصلی پایین صفحه و روی نمادها کلیک نمایید)

 

شما فقط مبلغ 240.000 تومان را پرداخت می نمایید و بعد از 1ماه مابقی مبلغ را به صورت قسطی و از طریق لینک : " پرداخت _ همین صفحه " واریز و به ازای هرماه متوالی مبلغ 100هزار تومان هزار تومان را تا سقف 1 میلیون تومان پرداخت می نمایید. (البته محصول را همون ابتدا کامل دریافت میکنید)اگر راضی نبودید به :شماره موبایل 09935880455 واتساپ بزنید درخواست برگشت وجه بدهید تا این دویست و چهل هزار تومان هم بدون قید و شرط واریز شود.

تضمین بازگشت وجه و گارانتی:

 

 

 

در صورتیکه کسی به تمام راهکار ها و استراتژی هایی که در این فایل آموزش داده‌ام عمل کند و به دانش خود نرسد، کافیست به من اعلام کند تا مبلغی که به بنده پرداخت کرده است را تمام و کمال دودستی به ایشان بازگشت دهم. توجه داشته باشید این تضمینی که برای بازگشت وجه داده‌ام بصورت قانونی جزو “متن معامله” محسوب میشوند و بنده هم طبق قانون قطعاً به آن عمل خواهم کرد. (البته مطمئن باشید کار به این جاها و درخواست بازگشت وجه و این مسائل نمیکشد یعنی در واقع امکان ندارد کار به این جاها بکشد همانطور که تا الان این اتفاق هیچوقت نیفتاده است! چون شما قطعاً از همان روز های اول در طول دوره به نتیجه خواهید رسید و به سطح دلخواه خواهید رسید، این حرف را طبق تجربه‌ام میگویم و کاملاً هم از حرفم مطمئن هستم!)

 

 

 

 


مبلغ واقعی 2,138,500 تومان    80% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 427,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 219

برچسب های مهم

تهران سعادت آباد fit A

راز هر رویایی در هر زمانی ! جریان موفقیت بی پایان را فرا بگیرید..

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما